Australië - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nicole Rooijendijk - WaarBenJij.nu Australië - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nicole Rooijendijk - WaarBenJij.nu

Australië

Blijf op de hoogte en volg Nicole

01 April 2015 | Australië, Sydney

5 maart 2015 terug naar Sydney.
S'ochtends hebben we al onze spullen ingepakt en alles gereed gemaakt voor vertrek. Om 16.00 moesten een-op-een het vliegveld zijn. Nadat we alles in hadden gepakt zijn we lekker op het strand gaan liggen. Nog even genieten van de Nieuw-Zeelanders zon. Om 14.00 gaan we richting onze camper. Is er ingebroken!!! Kevin z'n handbagage tas gestolen met daarin z'n paspoort... Wij als een gek naar de politie en door naar de ambassade voor een noodpaspoort. Om 19.00 vertrok onze vlucht en om18.00 sloot de incheckbalie en voor 17.00 moest onze camper ingeleverd worden. Het was werkelijk een race tegen de klok. Uiteindelijk hebben we nog gelift naar de AirPort omdat onze taxi niet op kwam dagen. Al met al hebben we onze vlucht gelukkig gehaald en zijn we veilig in Sydney aangekomen. Oost west, thuis best. We hadden een kamer gehuurd in het huis waar ik al die tijd heb gezeten toen ik gewerkt had. Super leuks twee persoonsappartement hadden we voor ons zelf. Heerlijk!

6 tot 8 maart 2015 Sydney
We hebben nog lekker twee daagjes in Sydney doorgebracht met z'n tweetjes. We hebben een stukje gefietst, zijn naar het hostel geweest en hebben heerlijk op het strand gelegen. Ook zijn we over het strand naar Dee Why gewandeld en weer terug. S'avonds zijn we daar lekker uiteten geweest. De laatste dag zijn we naar de stad geweest en naar de markt gegaan. Daarna hebben we wat lekkere dingen gekocht en een fles wijn en hebben we heerlijk in het park gelegen. S'avonds was het een gekkenhuis in de stad. Mardi grass was in de stad. Een vergelijkbare gay parade. We hebben de parade even aanschouwd, maar het was echt te druk. Dus zijn we lekker naar huisje gegaan. Helaas op 8 maart heb ik Kevin naar het vliegveld gebracht en afscheid genomen. Pff vond het maar niks. T was ook zo leuk al die tijd samen. Nog 5 weekjes en dan zien we elkaar weer. Het aftellen van m'n reis is nu echt begonnen...

9 tot 16 maart 2015 Sydney.
Deze week echt flink gewerkt... Zodat ik Nieuw-Zeeland weer n beetje terug verdiend had. Verder s'avons lekker met vriendinnetjes thee leuten, kletsen betsen en lache gieren brullen haha. Deze week was het ook heerlijk strandweer, dus ook daar lekker van genoten. Was wel een pittig weekje. Mis iedereen en alles wel voortaan.

17 tot 22 maart 2015 laatste weekje Sydney.
Ik heb deze week lekker genoten. Nog maar vier daagjes gewerkt. Verder heb ik nog n avondje gebbqt aan het strand en ben ik naar de ivy geweest in de stad op donderdag avond. Ook heb ik nog heerlijk bij liggen kleuren op t strand, ben ik nog even n dagje de stad in geweest en heb ik t opera house en de harbourbridge gedag gezegd. Daarnaast ben ik ook nog een dagje naar bondi beach geweest en heb ik heerlijk met Kylie geluncht. Op zaterdag zijn we met z'n alle nog naar een dance feest gegaan in de stad en dat was zo'n beetje m'n laatste weekje. Iedereen gedag gezegd en op naar Thailand.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Nicole

Backpacken in Australië en Nieuw-Zeeland vanaf 16 september. Let niet op de spelfouten en alles wat niet klopt aan m'n nl. Geen zin om daar op te letten haha;)

Actief sinds 25 Sept. 2014
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 9478

Voorgaande reizen:

16 September 2014 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: